Trema Foodnetwerk
Van persona naar persoonlijk
Robert Cialdini wist dat zeker 95% van wat wij mensen doen onbewust gedrag is. Zijn 7 principes van beïnvloeding zijn dan ook gericht op dit onbewuste. Cialdini’s 7 kom je elke dag meerdere keren tegen omdat zijn beïnvloedingstechnieken vaak de basis zijn van shopper- en customermarketing strategieën.
Onbewuste beïnvloeding heeft niet altijd een positief karakter. Is de gast, klant of shopper namelijk zelf nog wel in controle? Worden deze technieken alleen ingezet voor de meest optimale customer journey? En stimuleren deze technieken de juiste keuze voor de gasten? Of stimuleren ze de keuze die het meest gunstig is voor het merk of de producent?\
Donderdag 21 november zoomen we in op het bereiken van het individu en beïnvloedingstechnieken. In de middag staat je persoonlijke ontwikkeling centraal. Als enige marketingnetwerk in foodservice biedt Trema Foodnetwerk naast vakgerelateerde verdieping en verbinding ook sessies voor jouw persoonlijke ontwikkeling aan. Hierdoor kun jij als professional én als mens stappen zetten om het verschil te (blijven) maken.
Donderdag 21 november | 9:00 – 16:00 uur
Meer weten over Trema Foodnetwerk? -> Klik hier