Focusgroepen
Samen ontdekken, inspireren en ontmoeten. Je kunt namelijk succesvoller zaken doen als je elkaar kent en begrijpt. Niet alleen maar praten en luisteren, maar op pad in binnen- en buitenland om inspirerende plekken te bezoeken en geïnformeerd worden door vooraanstaande vakgenoten met verstand van zaken en een heldere visie.
Focusplaza is een kennisnetwerk voor beleidsbepalers- en makers, ondernemers, accountmanagers, salesmanagers en categorymanagers. Ontmoet elkaar in één van de tien Focusgroepen binnen de Food en Home & Living branche. Er is voor iedereen een geschikte plek om kennis te delen, om open te staan voor andere visies en elkaars inzichten te gebruiken.
Binnen een groep ga je een aantal keer per jaar samen op pad. Met de nadruk op samen. Samen zie je meer dan alleen en juist daardoor kun je creativiteit delen en vermenigvuldigen. De Focusplaza Focusgroepen: Laat jezelf en je bedrijf groeien door te delen.
Food
FoodFocus Executives
Directie en topmanagement in foodretail
Meer info
FoodFocus Frontrunners
Foodprofessionals op hoger management niveau
Meer info
FoodFocus Fresh
Hoog management met een focus op vers
Meer info
Masters in Future Food
Commercieel management met een focus op vers en OOH
Meer info
FoodFocus Profs
Commercieel management met een focus op KW
Meer info
FoodFocus Franchise
Zelfstandig supermarktondernemers
Meer info
Trema Foodnetwerk
Marketeers in foodservice
Meer info
Basislidmaatschap Focusplaza
FP Member
Voor retailprofessionals die laagdrempelig op de hoogte willen blijven van de laatste trends en ontwikkelingen
Meer info
Leden over Focusplaza
“De meesten zijn net als ik al vele jaren lid van de club. Dat schept een band. Zowel zakelijk als vaak ook privé. We leren van elkaar, we stimuleren elkaar en we helpen elkaar daar waar nodig.”
– Léon Breuers | Managing director GS Interfer
“Van een Focusplaza dag kom ik altijd vol energie terug: het biedt een unieke combinatie van inspirerende sprekers, winkelbezoeken op basis van actuele thema’s, waardevolle discussies over over brancheontwikkelingen en bovenal een fantastische groep mensen.”
– Veronique Kessels | Key account manager Brabantia
“Focusplaza heeft me geleerd mijn kennis te verbreden en open te staan voor nieuwe dingen. Je moet niet in bedreigingen blijven denken, maar voortdurend op zoek gaan naar nieuwe mogelijkheden”
– Ralph Kaumanns | Eigenaar PLUS Kaumanns
Meer weten over onze Focusgroepen?
Neem gerust contact op met Marjo