
In dit transformatietijdperk zien we retailers en fabrikanten succesvol inspelen op trends en ontwikkelingen. Steeds vaker doet dat een beroep op samenwerking en aanpassingsvermogen, wat nodig is om in nieuwe marktomstandigheden succesvol te ondernemen. Hoe waardevol is het dan om geïnspireerd te worden door anderen en een kennisvoorsprong te krijgen? Zo ben je beter in staat om je kans op commercieel succes te vergroten.
Als winkelformule, of juist als fabrikant of leverancier ben je voortdurend op zoek naar mogelijkheden om je toegevoegde waarde te vergroten. Voor jezelf of je medewerkers. Het lidmaatschap van Focusplaza biedt een uitgelezen kans om nieuwe mensen te leren kennen en over traditionele branchegrenzen heen te kijken.
Wij brengen kennis en kennissen bij elkaar vanuit de gedachte dat je vraag en aanbod beter af kunt stemmen als je elkaar kent en begrijpt. Zo doen we er alles aan om mensen en organisaties te helpen om echt verbonden te zijn. Maar ook voortdurend te voorzien van de nieuwste inzichten en retailontwikkelingen, uit binnen- en buitenland. Door te luisteren naar inspirerende sprekers én aan de hand van praktische bezoeken op de winkelvloer. Want zien en persoonlijk ervaren heeft meer impact. En dat levert direct rendement op voor je eigen business.
Focusplaza heeft negen groepen binnen de food en doe-het-zelf branche. Voor beleidsbepalers en -makers, ondernemers, accountmanagers, salesmanagers, categorymanagers: voor iedereen is er een geschikte plek om kennis te delen. Om open te staan voor andere visies. En om creativiteit en inzichten van anderen te gebruiken. Die groepen gaan een aantal keer per jaar samen op pad. Met de nadruk op SAMEN. Want samen zie je meer dan alleen en juist daardoor kun je creativiteit delen en vermenigvuldigen.
Uit echte verbinding ontstaan inzichten en mogelijkheden om verder te ontwikkelen en te groeien. Focusplaza helpt je de opgedane kennis te interpreteren en door te vertalen naar toegevoegde waarde. De inspiratie, inzichten en handvatten die je krijgt aangereikt zijn direct toepasbaar binnen je eigen vakgebied. Een win-win situatie op basis van wederkerigheid!
Benieuwd hoe zo'n bijeenkomst eruitziet? Kijk dan even onderstaand filmpje. Hierin gaan de FoodFocus Masters en FoodFocus Profs gezamenlijk op zoek naar de klantbehoefte en bezoeken ze o.a. Markthalle Krefeld, Jan Linders in Mill en Beej Benders in Venlo.
FOOD (fabrikant en retail) | ||
FoodFocus Executives | Directieleden en beleidsmakers | |
FoodFocus Profs | Account-, category- en salesmanagers | |
FoodFocus Masters | Managers in vers (directie, key account, etc.) met brede blik op out-of-home | |
FoodFocus Fresh | Managers in vers (directie, key account, etc.) | |
FoodFocus Experts | Ervaren zelfstandig supermarktondernemers/multi-franchisers | |
ZSO | Zelfstandig supermarktondernemers | |
Masters in Future Food | Beslissers en beïnvloeders binnen de food- en foodservice sector | |
DOE-HET-ZELF (fabrikant en retail) | ||
FieldFocus Executives | Directieleden en beleidsmakers | |
FieldFocus Business | Account-, category en salesmanagers |
Neem dan gerust even contact op met:
![]() |
|
Marjo Vierkant-GrievinkOperationeel Directeur |
|