RETAIL SCHOOL FOOD
In 48 uur op het schap bij de retailer!?
- Een deep dive van 2,5e dag waarin je volledig wordt ondergedompeld in het hoe, wat en waarom van de foodretail
- Een toegankelijk en praktisch programma waarin je vanuit trends en ontwikkelingen de stap maakt naar een onderbouwde waardepropositie
- Vanuit de waardepropositie werk je vervolgens naar een pitch en een salesgesprek toe
- Afsluitend heb je speeddates met inkoopverantwoordelijken vanuit verschillende formules. Zij zullen je voorzien van persoonlijke feedback om nog beter beslagen ten ijs te komen!
Het programma leent zich perfect voor Account-, Sales– en Marketingmanagers die hun kennis en contacten willen verbreden. Daarnaast is het voor food gerelateerde startups de uitgelezen kans om te leren wat ervoor nodig is om bij een supermarkt op het schap te komen. Kortom: De ideale gelegenheid voor iedereen die er baat bij heeft de wereld van de Nederlandse supermarkten beter te begrijpen!
Stap jij in deze snelkookpan boordevol relevante informatie? Wil jij je positie en kansen op het schap vergroten? Pak je kans! Ga het gesprek aan, leer en laat samen je business groeien tijdens de Retail School Food van 4 t/m 6 september.
👉 Let op! Om het persoonlijke karakter en de onderlinge interactie tijdens dit programma te waarborgen, zijn er slechts 15 deelnameplaatsen beschikbaar.
Informeel in gesprek met vakgenoten én retailers
Naast het verkrijgen van actuele insights, zoom je met vakgenoten op interactieve wijze in op de praktijk. Zodat je ook elkaars creativiteit en vindingrijkheid kan gebruiken voor de ontwikkeling van je eigen plannen.
- Je krijgt inzichten in retailmarketing, merkenstrategie, smart data en best-practices van vakgenoten
- Je gaat samen op winkelbezoek (inclusief formuletoelichting)
- Je gaat op speeddate met inkopers en/of categorymanagers
- Je gaat sparren met retailers én andere leveranciers over actuele ontwikkelingen
- Je vertaalt de opgedane inzichten samen met teamgenoten
- Je ontvangt waardevolle feedback en suggesties waarmee jij je slagingskansen bij retailers vergroot
Samen mét retailers
Onderstaande experts zijn tijdens het programma aanwezig om hun kennis en ervaring met jou te delen. Benut de contacten en leer hoe je samen business verder kunt laten groeien!
Eric Leebeek
Commercieel directeur
PLUS Retail
Nico Wormgoor
Senior lead Categorymanager Vlees, kip, vis en vega
JUMBO
Margot Nammensma
Eigenaar
Future Fresh
Wouter de Weerdt
Director Presentation Management
Albert Heijn
Rutger van den Bout
Unit manager
Coop Supermarkten / PLUS Retail
Manoes van de Westelaken
Unit Manager vers
Spar
Arie van Doesburg
Specialist inkoop vers
Christian Freeke
Categorymanager
PLUS Retail
Jaap Bloot
Interim inkoop professional
Fons Blomhert
Dagvoorzitter
Focusplaza
Impressie Retail School Food
Anderen over de Retail School Food
“Fantastische dagen gehad. Goed om informeer met eten te beginnen, heb je meteen een ander gesprek. Vol maar leuk programma, heb het geen seconde teveel gevonden. Veel geleerd, netwerk goed uit kunnen breiden en veel gelachen!”
“De Retail School Food was voor mij heel waardevol. Ik heb nieuwe inzichten en ideeën gekregen door de hoge mate van interactie met de retailers en met de andere fabrikanten/leveranciers. Ik merkte dat we veel met dezelfde uitdagingen kampten en door er samen over te praten en na te denken, krijg je andere ingevingen hoe hiermee om te gaan.”
“In vergelijking met andere retail-events vond ik de Retail School Food heel bijzonder, maar dan in de positieve zin. Het open karakter en de onderlinge discussies hebben mij een frisse kijk gegeven op de samenwerking met retailers en hoe ik mijn eigen business binnen retail een boost kan geven.”
Meer weten?
Neem gerust contact op met: