
De ongekende opmars van technologie heeft het koopgedrag van de consument voorgoed veranderd. De consument regeert, zo ver is duidelijk, en dus staan we als retailer en fabrikant voor de uitdaging om de snel veranderende consumentenmarkt te blijven voorzien van aantrekkelijke producten en diensten. Dat vraagt om overzicht en actuele inzichten. Een ontbijtsessie biedt precies dat.
Daarom dekken wer regelmatig de tafel. Op het menu staan, naast een heerlijk ontbijt, lunch of diner, vooral inspirerende voorbeelden van vernieuwing, verrassende kennismakingen, een update van de laatste ontwikkelingen binnen retail en horen hoe anderen succesvol blijven.
De vijfde ontbijtsessie vond plaats bij Naber Plastics. Naber Plastics B.V. is een familiebedrijf opgericht in 1989 en is uitgegroeid tot één van de marktleiders binnen Europa. Met een accent op de foodpackaging weten zij met innoverende producten het verschil te maken. Met de kennis binnen de organisatie kan Naber Plastics een wezenlijke bijdrage leveren aan het ontwikkelen van nieuwe verpakkingstechnieken en -concepten. Besparing op grondstoffen en energie vormen de basis bij de ontwikkeling van nieuwe innovatieve verpakkingen.
De trendsessie kan ook incompany worden ingevuld. Informeer geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden.
![]() |
|
Marleen JansenProject Manager |
|