English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  Master College Hoogvliet

Hoogvliet deelde formulevisie met jou!

Een dag lang in de keuken kijken van Hoogvliet? Dat kon tijdens het Master College Hoogvliet op vrijdag 23 mei jl.. Speciaal voor directieleden, productmanagers, (trade)marketeers, account-, sales- en productmanagers bood Focusplaza in nauwe samenwerking met Hoogvliet de unieke gelegenheid om met het management in gesprek te gaan. Alles met het doel om elkaar beter te leren begrijpen, zodat de samenwerking tussen beide partijen meer inhoud krijgt. Want succesvoller zaken doen begint als je elkaar kent en begrijpt.

Tijdens het Master College gingen de deelnemers de dialoog aan met:

Jan-Korevaar   Rutger-van-de-Bout
Jan Korevaar
Commercieel Directeur
Rutger van den Bout
Hoofd Category Management


Zij gaven deze dag inzicht in hun filosofie en strategie met waardevolle informatie over de positionering van de formule. De formule Hoogvliet werd onder de loep genomen en de deelnemers kregen antwoord op vele vragen. Waar staat de formule in de branche? Wat zijn de kaders waarbinnen Hoogvliet wil opereren? Waar wil Hoogvliet met haar formule naartoe? Wat wordt er van fabrikanten/leveranciers verwacht om ‘partner in business' te blijven? En wat moet je vooral niet doen? Bovendien gingen de deelnemers de winkelvloer op, bezochten twee vestigingen én konden uitgebreid met het managementteam van gedachten wisselen.

Gevel-Hoogvliet   AGF   Kaas   Brood

Op 23 mei namen we een kijkje bij de Hoogvliet vestigingen in Zoetermeer en in Voorschoten. Beide winkels hebben een Klik&Klaar-afhaalpunt. De vestiging in Voorschoten is - na een jaar van diverse interne en externe juryrondes - verkozen tot beste Hoogvliet supermarkt van 2013. De vestiging won ook extra prijzen voor de beste afdelingen kruidenierswaren en koeling & diepvries.

Klik HIER om de foto's van deze dag te bekijken.

Doelstellingen Master College

Kennisoverdracht vanuit een combinatie van theoretische kaders, praktische voorbeelden en interactiviteit is de beste methode om snel tot relevant inzicht te komen. Tijdens Master Colleges gaan we dan nog een stap verder en zorgen ervoor dat deze kennis direct betekenisvol toegepast kan worden bij de uitvoering van de functies van de deelnemers, respectievelijk aan de doelstellingen van de deelnemende bedrijven. 

  • Actief inleven in de positionering van de winkelformule
  • Inzicht krijgen in de snel veranderende trends en positioneringsinvullingen van diverse retailformules
  • Samen met collega's praten over praktijkproblemen en vanuit winkelbezoeken ideeën opdoen en ervaringen uitwisselen die in de eigen situatie wellicht toepasbaar zijn
  • Door bedrijfsbezoeken inzicht krijgen in de (denk)wereld van fabrikanten en retailers met het doel de mogelijkheden te ontdekken om gezamenlijk het rendement van productgroepen te vergroten
  • Een dagje afstand nemen van de dagelijkse beslommeringen
  • Zichtbaar maken van de dingen die we hebben geleerd, gezien en geconcludeerd

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineVan Poortvliet