
Een dag lang in de keuken kijken van EMTÉ Supermarkten? Dat kon tijdens het Master College EMTÉ Supermarkten op vrijdag 3 oktober jl.. Speciaal voor directieleden, productmanagers, (trade)marketeers, account-, sales- en productmanagers bood Focusplaza in nauwe samenwerking met EMTÉ de unieke gelegenheid om met het management in gesprek te gaan. Alles met het doel om elkaar beter te leren begrijpen, zodat de samenwerking tussen beide partijen meer inhoud krijgt. Want succesvoller zaken doen begint als je elkaar kent en begrijpt.
Tijdens het Master College gingen de deelnemers de dialoog aan met:
![]() |
![]() |
Johan van Heerebeek Commercieel Directeur |
Kees Kiestra |
Klik HIER om de foto's van deze dag te bekijken.
Doelstellingen Master College
Kennisoverdracht vanuit een combinatie van theoretische kaders, praktische voorbeelden en interactiviteit is de beste methode om snel tot relevant inzicht te komen. Tijdens Master Colleges gaan we dan nog een stap verder en zorgen ervoor dat deze kennis direct betekenisvol toegepast kan worden bij de uitvoering van de functies van de deelnemers, respectievelijk aan de doelstellingen van de deelnemende bedrijven.