
Kennis en betrouwbaarheid blijken keer op keer belangrijke eigenschappen voor succesvolle samenwerking. “How to deal with…”, is een initiatief dat de samenwerking en rendementsontwikkeling van retailers en fabrikanten wil bevorderen. In deze sessie stond Spar Colruyt Group België centraal. De deelnemers konden kennis en ervaringen uit te wisselen, contacten leggen en kregen een beeld van de manier waarop zij als fabrikant/leverancier hier aan bij kunnen dragen.
Tijdens “How to deal with…” ligt het accent op pragmatische inhoud en uitwisseling van operationele details en ervaring. Deze interactieve dag staat dan ook volledig in het teken van kennisoverdracht vanuit een combinatie van theoretische kaders, praktische voorbeelden en interactiviteit. Dat is, volgens Focusplaza, de beste manier om snel tot relevant inzicht te komen. Groeien door te delen
Dit was een uitgelezen kans voor huidige én potentiële discount leveranciers en fabrikanten om:
Spar Colruyt Group deelde de strategie voor groei en gaf een actuele update van haar ontwikkelingen.
“How to deal with…” is een initiatief voor fabrikanten/leverancier in food én non-food die nieuwsgierig zijn naar de toekomst van Spar Colruyt Group en die behoefte hebben aan heldere informatie de onmisbaar is bij het invullen van een succesvolle introductie en die op de hoogte willen blijven van (internationale) kansen, zoals: