English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  FormuleFocus Hoogvliet

FormuleFocus Hoogvliet: groeien door te delen

Verbeter je prestaties met de FormuleFocus Hoogvliet. Kennis van de formule en betrouwbaarheid blijken keer op keer belangrijke eigenschappen voor succesvolle samenwerking. Je herkent dit ongetwijfeld, omdat een goede winkelperformance altijd begint bij elkaar kennen en begrijpen.

Tijdens de FormuleFocus Hoogvliet gingen theorie en praktijk naadloos in elkaar over. Aansluitend op de klassieke leveranciersdagen hoorden de deelnemers niet alleen waar Hoogvliet voor staat, maar zij kregen bovendien de gelegenheid om samen met het management van de formule een praktijkbezoek te brengen aan de Hoogvliet Cadenza te Zoetermeer, waarbij zij konden discussiëren over het belang en de meerwaarde van hun categorie voor de formule. Deze interactieve dag stond dan ook volledig in het teken van wederzijds belang.

Op vrijdag 2 februari gingen de deelnemers actief aan de slag met:

Rutger van den Bout

  

Sebastiaan van Duijn

Rutger van den Bout
Adjunct Directeur Commercie

Sebastiaan van Duijn
Hoofd Marketing & E-commerce

In 1968 werd de eerste zelfbedieningszaak Cash ’n Carry opgericht, die later de naam Hoogvliet kreeg. Nu bijna 50 jaar later heeft Hoogvliet 67 moderne winkels in het westen en midden van Nederland. De keten profileert zich als innovatief, wat zich uit in de destijds pionierende elektronische schapkaartjes en hun unieke distributiesysteem met de ‘kettingwagens’. Afgelopen juni opende de eerste vestiging compleet volgens vernieuwde en eigentijdse huisstijl in Zoetermeer. Deze kenmerkt zich door een strakke, frisse en duidelijk uitstraling, waarbij zowel de groente- als slijterijafdeling een complete metamorfose hebben ondergaan. En de versafdelingen zijn uitgerust met digitale posterborden. Hoogvliet wil met de nieuwe huisstijl het verhaal achter de winkels en het assortiment vertellen. Een innovatieve formule met toekomstvisie, daar moet je meer over horen direct van de bron. Rutger en Sebastiaan deelden hun ambities op 2 februari jl.

De dag start met een interactieve quiz   De enige supermarkt die zich 'Warme Bakker' mag noemen   Op de winkelvloer inspiratie op doen voor de case   In teamverband een case uitwerken

 Klik HIER om de foto's van deze dag te bekijken.

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Postadres
Postbus 324
7000 AH Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
Fax. +31 (0)315 34 63 72
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineDriehoekVan PoortvlietWhat's going on in Retailing?!