English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  FormuleFocus Hoogvliet

FormuleFocus Hoogvliet: groeien door te delen

Verbeter je prestaties met de FormuleFocus Hoogvliet. Kennis van de formule en betrouwbaarheid blijken keer op keer belangrijke eigenschappen voor succesvolle samenwerking. Je herkent dit ongetwijfeld, omdat een goede winkelperformance altijd begint bij elkaar kennen en begrijpen.

Tijdens de FormuleFocus Hoogvliet gaan theorie en praktijk naadloos in elkaar over. Aansluitend op de klassieke leveranciersdagen hoor je niet alleen waar Hoogvliet voor staat, maar krijg je bovendien de gelegenheid om samen met het management van de formule een praktijkbezoek te brengen aan de Hoogvliet Cadenza te Zoetermeer, waarbij je kunt discussiëren over het belang en de meerwaarde van je categorie voor de formule. Deze interactieve dag staat dan ook volledig in het teken van wederzijds belang.

Op vrijdag 2 februari ga je actief aan de slag met:

Rutger van den Bout

  

Sebastiaan van Duijn

Rutger van den Bout
Adjunct Directeur Commercie

Sebastiaan van Duijn
Hoofd Marketing & E-commerce

In 1968 werd de eerste zelfbedieningszaak Cash ’n Carry opgericht, die later de naam Hoogvliet kreeg. Nu bijna 50 jaar later heeft Hoogvliet 67 moderne winkels in het westen en midden van Nederland. De keten profileert zich als innovatief, wat zich uit in de destijds pionierende elektronische schapkaartjes en hun unieke distributiesysteem met de ‘kettingwagens’. Afgelopen juni opende de eerste vestiging compleet volgens vernieuwde en eigentijdse huisstijl in Zoetermeer. Deze kenmerkt zich door een strakke, frisse en duidelijk uitstraling, waarbij zowel de groente- als slijterijafdeling een complete metamorfose hebben ondergaan. En de versafdelingen zijn uitgerust met digitale posterborden. Hoogvliet wil met de nieuwe huisstijl het verhaal achter de winkels en het assortiment vertellen. Een innovatieve formule met toekomstvisie, daar moet je meer over horen direct van de bron. Rutger en Sebastiaan delen graag hun ambities met jou op 2 februari. 

Hoogvliet Zoetermeer   Hoogvliet Zoetermeer      Hoogvliet Zoetermeer

Een inspirerende en interactieve dag vol inzichten en achtergrondinformatie voor trade- en shoppermarketeers, accountmanagement, sales en iedereen die het waardevol vindt om zich te verdiepen in de denkwereld van de retail.

Aanmelden
De FormuleFocus Hoogvliet vindt plaats op een nog nader te noemen locatie (omgeving Zoetermeer); hierover krijg je bij de bevestiging bericht. De ontvangst is vanaf 9:00 uur met ontbijt. De dag wordt rond 16:30 uur afgesloten met een informele borrel. De investering bedraagt € 595,- excl. btw per persoon (Focusplaza-leden ontvangen een voordeel van 10% op de deelnameprijs). Dit is inclusief, ontbijt, lunch, drankjes, afsluitende borrel, store checkboek en transfer naar de te bezoeken vestiging. In verband met de winkelbezoeken en de interactie is er voor de FormuleFocus Hoogvliet een beperkt aantal plaatsen beschikbaar (maximaal twee personen per bedrijf). De inschrijving vindt plaats op volgorde van binnenkomst.

Klik HIER om jezelf in te schrijven voor de FormuleFocus Hoogvliet

Hoogvliet Zoetermeer   Hoogvliet Zoetermeer   Hoogvliet Zoetermeer   Hoogvliet Zoetermeer

Doelstellingen FormuleFocus
Kennisoverdracht vanuit een combinatie van theoretische kaders, praktische voorbeelden én interactiviteit is de beste methode om snel tot relevant inzicht te komen. Tijdens een FormuleFocus gaan we dan nog een stap verder en zorgen ervoor dat deze kennis direct toegepast kan worden bij de uitvoering van de functies van de deelnemers, respectievelijk de doelstellingen van de deelnemende bedrijven.

  • kloof dichten tussen retail en industrie
  • actief inleven in de positionering van de winkelformule
  • samen met collega’s praten over praktijkproblemen en vanuit een winkelbezoek ideeën opdoen en ervaringen uitwisselen die in de eigen situatie toepasbaar zijn
  • inzicht krijgen in de denkwereld van fabrikanten en retailers met het doel de mogelijkheden te ontdekken om gezamenlijk het rendement van productgroepen te vergroten

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Postadres
Postbus 324
7000 AH Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
Fax. +31 (0)315 34 63 72
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineDriehoekVan PoortvlietWhat's going on in Retailing?!