FormuleFocus geeft je een informatievoorsprong. Directieleden, productmanagers, (trade) marketeers, account- en salesmanagers aan fabrikantzijde gaan in gesprek met het management team van een retailer. Kennis van de formule en betrouwbaarheid blijken keer op keer belangrijke eigenschappen voor succesvolle samenwerking. Juist die kennisvoorsprong zorgt voor groei van business. Tijdens de FormuleFocus gaan theorie en praktijk naadloos in elkaar over. Je hoort precies waar de formule voor staat en brengt samen met het management van de retailer een praktijkbezoek aan een vestiging, waarbij je in gesprek gaat over het belang en de meerwaarde van je categorie voor de formule.
Impressie FormuleFocus:
Retailers over de FormuleFocus:
Evert de Goede Algemeen directeur Hornbach
'Een FormuleFocus levert absoluut rendement op voor Hornbach. Dat gaat inhoudelijk veel verder dan een mooi contactmoment met mensen uit de branche. Wij leren van feedback van branchegenoten. En kunnen uitleggen hoe wij de ontwikkeling van onze formule zien.'
--------------------------
Maarten Ebben Directeur winkeloperaties Coop Supermarkten
'Een uitgelezen kans om het format van COOP, in al haar facetten, te delen met partners, leveranciers en relaties uit de branche, juist omdat het waardevolle discussies oplevert rondom gemaakte keuzes en de invulling daarvan met partners en deelnemers.'
--------------------------
Rutger van den Bout Adjunct-directeur commercie Hoogvliet
'Wij vinden het als retailer belangrijk om leveranciers en betrokken retailpartners kennis te laten maken met onze formule. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat men weet hoe wij naar de formule kijken en wat onze missie en visie is. Dit is het ideale podium om dat te doen.'
Agenda:
Terugblik:
Wij maken gebruik van cookies
Wij maken gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Lees hier meer over de cookies en onze privacyverklaring.