English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  Programma

Programma 2020 

→ Woensdag 2 september juli vanaf 17:00 uur (inclusief diner):

  • Gezamenlijke kickoff over de theorie, maar ook actuele praktijkontwikkelingen in retailmarketing. Waar zit de actuele uitdaging voor supermarktketens? Interactief met alle deelnemers.
    Welke consequenties heeft dit voor fabrikanten en leveranciers? En welke mogelijkheden gaat jou dit in 2020 bieden?


→ Donderdag 3 september 08:00 - 21:00 uur (inclusief lunch en diner):

  • Best practices in promotie-, en assortimentsbeleid. Welke strategie bij verschillende retailers, wanneer is welk instrument aantoonbaar (cijfermatig) effectief en waarom.
    Vanuit een theoretisch vertrekpunt zoomen we in op de praktijk (fabrikantzijde).

  • Inzicht in de praktische vertaling naar de winkelvloer 
    Ontwikkelingen in presentatievormen, hardware, communicatie en medewerkers. Welke mogelijkheden gaat jou dit bieden? Bezoek aan verschillende winkels. Met vertegenwoordigers vanuit de betreffende formules.
  • De praktijk van (lokaal) ondernemerschap. Hoe maak je hier een win-win van? Wat betekent dit voor jouw producten op de winkelvloer? Maar ook hoe jou dit kan helpen om jouw assortiment ook centraal, op het hoofdkantoor, verkocht te krijgen. Wat is daarvoor nodig? Ook heel praktisch: wat betekent dit voor bestel- en facturatieprocessen?

  • Afsluitend (uiteraard informeel) diner



→ Vrijdag 4 september 08:00 - 16:30 uur (inclusief lunch en eindborrel):

  • Hoe “buiten de lijntjes kleuren”, vanuit zijn visie, tot opmerkelijk betere uitkomsten leidt. 
    Welke perspectieven biedt deze aanpak jou en jouw collega’s?

  • Maak je meer gebruik van je relaties. Hoe kun je het hele jaar rond in gesprek blijven met de retailer en hoe jij als fabrikant/leverancier een optimale relatie (op)bouwt. 
    Hoe kun je de retailer voor je winnen en partner-in-business worden én blijven.
  • Uitwerken teamcase.
    Mooi die opgedane inzichten. Maar hoe vertaal je dat naar de praktijk? Je gaat als team aan de slag met een praktijkvoorbeeld. 
  • Gelegenheid voor optionele speeddates met diverse inkopers, categorymanagers en/of directieleden van verschillende leden.
    Korte informele één op één gesprekken met ervaringsdeskundigen. Doe er je voordeel mee.
  • Presentaties praktijkcases
    Wat kan je leren van andere deelnemers? Hoe zouden zij e.e.a. aanpakken?
  • Feedback vanuit retail 
    Deskundig retailpanel met verschillende directieleden van diverse retailformules helpen je aan suggesties waarmee jij voortaan je slagingskans vergroot.
  • Wrap-up en (uiteraard informele) eindborrel als afsluiting.


Meer informatie? Neem dan even contact met mij op:

Marleen-contact

 

Marleen Jansen

Project Manager 
marleen@focusplaza.nl

 

mailto:marleen@focusplaza.nl
0315-346144

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Postadres
Postbus 324
7000 AH Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
Fax. +31 (0)315 34 63 72
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineVan Poortvliet