4 T/M 6 SEPTEMBER 2024
RETAIL SCHOOL FOOD

In 48 uur op het schap bij de retailer!?

  • Een deep dive van 2,5e dag waarin je volledig wordt ondergedompeld in het hoe, wat en waarom van de foodretail
  • Een toegankelijk en praktisch programma waarin je vanuit trends en ontwikkelingen de stap maakt naar een onderbouwde waardepropositie
  • Vanuit de waardepropositie werk je vervolgens naar een pitch en een salesgesprek toe
  • Afsluitend heb je speeddates met inkoopverantwoordelijken vanuit verschillende formules. Zij zullen je voorzien van persoonlijke feedback om nog beter beslagen ten ijs te komen!

Het programma leent zich perfect voor Account-, Sales– en Marketingmanagers die hun kennis en contacten willen verbreden. Daarnaast is het voor food gerelateerde startups de uitgelezen kans om te leren wat ervoor nodig is om bij een supermarkt op het schap te komen. Kortom: De ideale gelegenheid voor iedereen die er baat bij heeft de wereld van de Nederlandse supermarkten beter te begrijpen!

Stap jij in deze snelkookpan boordevol relevante informatie? Wil jij je positie en kansen op het schap vergroten? Pak je kans! Ga het gesprek aan, leer en laat samen je business groeien tijdens de Retail School Food van 4 t/m 6 september.

👉 Let op! Om het persoonlijke karakter en de onderlinge interactie tijdens dit programma te waarborgen, zijn er slechts 15 deelnameplaatsen beschikbaar. 

DIRECT INSCHRIJVEN Praktische info Programma

Informeel in gesprek met vakgenoten én retailers

Naast het verkrijgen van actuele insights, zoom je met vakgenoten op interactieve wijze in op de praktijk. Zodat je ook elkaars creativiteit en vindingrijkheid kan gebruiken voor de ontwikkeling van je eigen plannen.

  • Je krijgt inzichten in retailmarketing, merkenstrategie, smart data en best-practices van vakgenoten
  • Je gaat samen op winkelbezoek (inclusief formuletoelichting)
  • Je gaat op speeddate met inkopers en/of categorymanagers
  • Je gaat sparren met retailers én andere leveranciers over actuele ontwikkelingen
  • Je vertaalt de opgedane inzichten samen met teamgenoten
  • Je ontvangt waardevolle feedback en suggesties waarmee jij je slagingskansen bij retailers vergroot

Samen mét retailers

Onderstaande experts zijn tijdens het programma aanwezig om hun kennis en ervaring met jou te delen. Benut de contacten en leer hoe je samen business verder kunt laten groeien!

Onderstaande retailers en experts gaan graag met jou aan de slag. Zo leer je elkaars ambities en uitdagingen kennen en kom je tot nieuwe inzichten over hoe je samen met de retailer de business verder kunt laten groeien.

PLUS logo Eric Leebeek
Commercieel directeur
PLUS Retail

Jumbo logo Nico Wormgoor
Senior lead Categorymanager Vlees, kip, vis en vega
JUMBO

Future Fresh logo Margot Nammensma
Eigenaar
Future Fresh

Albert Heijn logo Wouter de Weerdt
Director Presentation Management
Albert Heijn

Coop logo  PLUS logo Rutger van den Bout
Unit manager
Coop Supermarkten / PLUS Retail

Spar logo Manoes van de Westelaken
Unit Manager vers
Spar

Arie van Doesburg
Specialist inkoop vers

PLUS logo Christian Freeke
Categorymanager
PLUS Retail

Jaap Bloot
Interim inkoop professional

Focusplaza logo Fons Blomhert
Dagvoorzitter
Focusplaza

Impressie Retail School Food

Anderen over de Retail School Food

“Fantastische dagen gehad. Goed om informeer met eten te beginnen, heb je meteen een ander gesprek. Vol maar leuk programma, heb het geen seconde teveel gevonden. Veel geleerd, netwerk goed uit kunnen breiden en veel gelachen!”

“De Retail School Food was voor mij heel waardevol. Ik heb nieuwe inzichten en ideeën gekregen door de hoge mate van interactie met de retailers en met de andere fabrikanten/leveranciers. Ik merkte dat we veel met dezelfde uitdagingen kampten en door er samen over te praten en na te denken, krijg je andere ingevingen hoe hiermee om te gaan.”

“In vergelijking met andere retail-events vond ik de Retail School Food heel bijzonder, maar dan in de positieve zin. Het open karakter en de onderlinge discussies hebben mij een frisse kijk gegeven op de samenwerking met retailers en hoe ik mijn eigen business binnen retail een boost kan geven.”

Hoe vaak krijg je nu de kans om écht inside informatie direct van de bron te krijgen?

Investering

De investering voor de Retail School Food bedraagt 2.195 euro excl. btw per persoon. Dit is inclusief ontbijt (2x), lunch (2x), diner (2x), storechecks, transfers naar de winkels en begeleiding door diverse retailexperts. De investering is exclusief overnachtingskosten. Na jouw aanmelding verzorgen wij het boeken van de hotelovernachtingen voor jou.

Locatie
De Kastanjehof
Kloosterlaan 1
3749 AJ Lage Vuursche
Klik hier voor de route

INSCHRIJVEN Programma

Meer weten?

Neem gerust contact op met:

Fons
Business Developer