English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »  Podcasts

Focusplaza Podcasts


Doe-Het-Zelf podcast 3: Online marketplaces profiteren van corona

Corona heeft tot bijzondere effecten geleid in de online aankopen binnen de dhz. Ouderen, die met name voorzichtig moeten zijn in contact met anderen, vormen een nieuwe doelgroep online. Sowieso is shopperprofiel de afgelopen maanden breder geworden. Veel kopers hebben zich voor het eerst gemeld via de online kanalen. Dat constateert Veronique Kessels, Key Accountmanager van Brabantia. Zij spreekt in een nieuwe podcast de verwachting uit dat er blijvend meer online gekocht gaat worden. ‘In het pre-corona tijdperk was de verdeling online - offline bij ons fifty - fity, maar we denken nu dat online er bovenuit komt. Het aantal zoekopdrachten voor Brabantia neemt toe en de verkopen uit onze eigen webshop ook.’ Ook Michael de Groot, Digital Commerce Manager Intergamma en Ed Sander, China specialist, zagen de online aankopen in corona-tijd toenemen.

Of luister op Spotify.


Vegan podcast 2: 

Het zijn echt niet alleen meer de ‘groene meisjes’ die kiezen voor vegetarisch en/of vegan constateren zowel Emonds, als Mathijs Huis in ’t Veld (veganketen Jack Bean) en Floor Buitelaar (Floreer Consultancy). Horeca en foodservice zijn early in het oppakken van trends. Hoe heeft de retail deze verandering opgepakt met betrekking tot Vega, Vegan en plant-based?

Of luister op Spotify.


Doe-Het-Zelf podcast 2: Thuiswerken: nieuw(e) woonwensen, doelgroep en klusgedrag?

Nieuwe woonwensen en behoeftes bij de consument, klussen wordt weer populair en werkgevers worden een indirecte doelgroep, aldus gastsprekers Martin Delsen (Sales Director Deli Home), Hans Hortensius (Directeur Kluswijs) en Yvonne van Mierlo (Directeur Blauwhoed Studio). In 30 minuten geven we je nieuwe inzichten en kansen voor nu!

Of luister op Spotify.


Vegan podcast 1: Van niche naar een volwassener markt?!

We bespreken het ontstaan en de weg van niche naar een volwassen vegan markt samen met Pieter Kuizenga (Commercieel Manager Maripaan groep), Floor Buitelaar (Floreerconsultancy) en Gert Jan Gombert (Division Director Vivera Food Group).
Thuis, op kantoor, of onderweg, je vindt ons via alle bekende podcast streaming platforms.

Of luister op Spotify.


Doe-Het-Zelf podcast 1: Juist nu: herijken of koersvast?

Luister naar Michiel Verdonk (CEO B&C), Frank van der Linden (Directeur Ambiance) en Adgild Hop (Partner Deloitte). Zij vertellen je meer over wat we nú binnen DHZ-retail moeten doen. Herijken of koersvast zijn? Wat kunnen we binnen food leren van de ervaringen in de bouwmarkten? Thuis, op kantoor, of onderweg, je vindt ons via alle bekende podcast streaming platforms.

Of luister op Spotify.

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineVan Poortvliet