1 april 2025

Trema Foodnetwerk

Data voor dummies marketeers

Data speelt een steeds belangrijkere rol. Hoewel er steeds meer data beschikbaar komt, ook in de foodservicebranche, is het gebruik ervan nog beperkt. Hoe kunnen we als marketeers beter gebruikmaken van deze waardevolle informatie om ons werk slimmer, efficiënter en effectiever te maken?

Het vermogen om data slim in te zetten kan het verschil maken tussen succes en stagnatie. Met de juiste data kan je immers beter inspelen op trends, innovatieve campagnes ontwikkelen en de klantbelevingen tevredenheid verhogen. Wat kunnen we leren van de data die vandaag beschikbaar is? Hoe kunnen we data gebruiken om te innoveren, klanten beter te begrijpen en nieuwe kansen te creëren?

Dinsdag 1 april duiken we in de wereld van data. Met concrete voorbeelden uit de foodservicebranche ontdekken we hoe je data toe kan passen in jouw werk van morgen.

Dinsdag 1 april | 09:30 – 16:00 uur


Meer weten over Trema Foodnetwerk? -> Klik hier